1 december!:)

Hello!
Idag så har jag varit i skolan :) först hade vi engelska. Där fick jag prata lite för min lärare.
Det gick bra :D
Efter det hade vi svenska å då tittade vi på Sandor/Ida eftersom vi har läst boken ;)
sen hade vi musik -.- Hade prov på barocken tyyp.. Hmm jag kunde bara en sak å de va mitt namn xD haha
Men jag å Jasse fick gå från Musiken eftersom vi skulle torka borden i matsalen.
Det gick ganska bra å snabbt.
sen hade vi håltimme. Jag , Nike , Viktor å Elin gick ut å tosade..
Spanskan var våra sista lektion.
Skulle nog ha tittat på film men igen tittade jue så xD
Efter skolan så stack jag , Jasse , Nike å Lydia till borlänge :)
Vi tog en fika på wayne's.
jag drack chai latte å åt kladdkaka :D
Jasse drack vanlig latte å Nike å Lydia drack iste :P
;)
Nike på Wayne's
Sen låste vi in våra saker å stack till cubus.


Jasse och jag på Cubus ;)♥


Lydia och Jag :)♥
Vi tittade omkring lite å köpte lite godis. Sen fick jag , Jasse å Nike lov att gå till bussen :P
Jag och Jasse skulle hem å ta "Grissprutan"  å Nike skulle hem :)
De gick jätte bra att ta Sprutan :D Har bara lite ont i armen-.- Men de går nog över :P
Vad har ni gjort idag ? :)
Puss&Kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0